Kiss brallor

Jag varnar känsliga läsare. Detta inlägg handlar om kiss.


En vän berättade till mig en.. ja... jag vet inte riktigt hur jag ska uttrycka det.. En extremt jävla äcklig sak som man inte tänker på..
Jag kan själv erkänna att jag inte alls den här typen som riskerar att "pinka ner mig".
Jag kommer berätta på det sättet han sa det så slipper jag tänka så mycket på formuleringen..
________________________________
Du jag har kommit på en äcklig upplevelse idag som jag tror angår väldigt många killar.
- Jaha, berätta?

Idag när jag gick på toaletten så tittade jag mig i spegeln, kolla att det fanns papper och drog in luft i näsan (doftkontroll).
Jag gick sen fram till toaletten och drog ner mina byxor. Faktiskt ändå ner till knäskålarna (vilket man inte gör när man bara ska stå och pissa).
När jag väl pissa så kände jag hur små små små droppar landade på knäna. Det var så jävla äckligt att jag försökte om och om styra strålen till ett annat område så det skulle sluta skvätta. Med misslyckade resultat!
Jag tog ett steg bak och det hjälpte som tur var. Har aldrig i hela mit liv upplevt detta. Men nu insåg jag att alla män som pissar ståendes har kissbrallor! Ingen märker något för att man brukar bara öppna gylfen och fälla fram snabeln.
Jag var tvungen att testa samma sak i en annan toalett. Resultatet där blev mycket bättre. Men jag kände att något pytte litet kvätt kom ändå.
Så jag hoppas inte att det blir såhär på alla toaletter. Från och med den dagen har jag alltid suttit ner och kissat..
___________________________________________________

Haha jag vek mig dubbelt av garv när han berättade, samtidigt som jag tyckte att det var riktigt äckligt..
Första tanken som slog mig var att idag tvättar man jeansen väldigt sällan. Knappt 1 gång i månaden.
Och hur många gånger pissar man om dagen? Jo jag skulle säga, OFTA!!
Så till er tjejer: Fråga er pojkvän/dejt om han står/sitter ner och kissar..
Och till er killar: Gör som mig.. Sitt ner! (Något man däremot inte gör utomhus)...

Tack för att du berättade det XXX :)

Hur många killar procentuellt tror ni sitter ner och kissar?

Kommentarer
Postat av: JonasEA

Hej sean!

2009-12-12 @ 17:11:19
Postat av: Sean

Haha tja!

2010-01-17 @ 22:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0