Ny vs Gammal


Att ha en ordentlig tandborste för mig är nästan lika viktig som att få mina 8h sömn per natt..
Jag bokstavligt talat hatar gammla tandborstar...
Man borstar, borstar, borstar och det känns aldrig tillräckligt bra.


Här om dagen köpte jag en ny tandborste från pepsodent. Tänkte "varför har jag inte köpt en ny tidigare?"
Den kostade visserligen någon tia mer än dom "vanliga". Men tillfredställelsen är garanterat värt de extra kronorna!
Känslan att få öppna den, trycka ut lite kräm och sen borsta den mot sina lortiga tänder är....wonderful!!
Nu är det 26 dagar kvar till 2010.. Ett av mina nyårslöften är att köpa en ny tandborste varje månad.
Det låter så jävla töntigt! Men när du själv har köpt en ny så hoppas jag att du tänker på inlägget och inser hur jävla sant det är.

Är det verkligen värt att köpa 12 tandborstar per år?

Kommentarer
Postat av: Mick

Mitt nyårslöfte är att putsa mina skor med din tandborste en gång i månaden

2009-12-06 @ 22:10:17
URL: http://mcmick.blogg.se/
Postat av: Sean

Ja men visst... du kan få min gammla ;)

2009-12-06 @ 22:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0